14. juli 2006

På reisefot.. Igjen!



Torsdag kveld pakket jeg kofferten igjen. Mamma styrtet rundt, pakket i bilen og stresset som en tulling!! Og Pappa (som har vært en knapp uke i Wien), hentet vi på flyplassen, før vi alle satte kursen mot Mo I Rana, og Mormor & Morfar igjen.

Turen opp, i bil gikk kjempe fint! Stooortrives i min nye Cabrio (bilstol)! Den er storartet å sove i!
Stoppet ett par ganger denne gang også, for å få i meg litt næring.. Trengte virkelig det etter mange runder med "SPRUT-GULPING" før vi startet.. Mammas stressing gjorde meg litt reisesyk..!

Pappa reiser hjem søndag allerede, han må på jobb.. Mens mamma og jeg blir her på Mo frem til 26. Juli, da må vi hjem for å rekke legetime (forsinket 6-ukerskontroll) og Storåsfestivalen.

Drar ut på hytta til Mormor & Morfar i Staumen nå! Og det gleder jeg meg til, for Morfar har lovet å lære meg å kjøre båt når jeg blir stor nok.. Og nå er jeg da blitt riktig så stor gutt!

Ingen kommentarer: