28. september 2006

Torsdagsbad!

I dag var det tid for svømming igjen! Jeg hadde gått og gledet meg hele uka, men en liten stund her så det ut som om det kunne bli avlyst denne gang.. Mamma har vært fryktelig dårlig noen dager.. Ligget rett ut med feber, hoste og hele pakka.. Også begynte pappa å hangle litt han også.. Men barsk som han er ble han med på svømming uansett! For en lettelse!!

Mamma begynte å føle seg bedre hun også, så hun ble med i svømmehallen for å se på oss, og ta litt bilder av meg i aksjon!!
Vi hadde det supergøy i dag også. Fikk svømt litt.. Plasket litt.. Dykket litt..! Også lekte jeg MASSE med en sånn rød fin ball! Jeg dyttet og kastet rundt på den, og svømte etter for å få tak i den igjen.. Artig!

1 kommentar:

lise og julie sa...

Gleder oss til å se bilder fra svømminga!! Vi håper å få komme på svømming i slutten av oktober!! Krysser fingre for at det er ledig. Hils foreldran!


Nattaklem fra Lise og julie