21. september 2006

Tusen takk Mormor!!

Tusen takk for den kule bodyen jeg fikk i posten fra deg i dag! Jeg likte den skikkelig godt! Tar den nok på i morgen når jeg skal få damebesøk... (Julie og mamman hennes kommer en tur..) Skal få pappa til å knipse bilde av meg med den på, så får du se vettu!! Også får du ha på forhånd takk.. Vet ikke riktig om det var meningen jeg skulle vite om det, men genseren du fikk tante Mariell til å kjøpe til meg fra deg.. SUUUPER KUL!! Har virkelig ønsket meg den!! Gleder meg til den kommer!! (Savner morgenbadene våre Mormor.. Og gleder meg masse til å besøke deg igjen, så vi kan bade mer!!)

3 kommentarer:

Mormor sa...

Bare hyggelig Henrik , og vi gleder oss også til neste gang du kommer på besøk.Og da skal du også få bade og plaske i baljen. :-)

STOOOR klem

Lise Og Julie sa...

Hei Henrik!!

Du var ustoppelig kul i de klærne du hadde på i dag! Ordentlig kjekk var du. Lille Julie syntes du var veldig tøff og pen, og hun jobba så mye med sjarmen at hun ble utslitt etter noen korte timer. Hun sovnet pladask når hun kom hjem. og har sovet som en stein i maaange timer nå. Det var nok turen på landet som er skyld i det. Veldig koselig å besøke dere, bortsett fra når man er helt utslitt og bare vil hjem å sove.

Hvordan var babysvømminga??

Henrik sa...

Var kjempekos at dere hadde tid å stikke innom en tur i dag Julie!! Morro å ha noen å trene sammen med! Gleder meg allerede til neste "date"!
(Babysvømming; se neste post!)