28. november 2006

Butikktyveri...

I dag når mamma, pappa og jeg var på city syd, fikk jeg så fryktelig lyst på en leke mamma og pappa hadde vist meg inne på lekebutikken, at jeg like gjerne tok den med når vi dro..
Da jeg etter litt viste mamma og pappa den, ble de ikke like fornøyde og glade som jeg var for den..
De snakket litt sammen, gikk tilbake til butikken og betalte den..! De sa jeg ALDRI må gjøre noe sånt igjen, og at neste gang får jeg betale for den selv og gi den bort til noen som fortjener den...!
Huh..! De er strenge.. Dette ble nok første og siste gang ja!!

2 kommentarer:

Anonymous sa...

Hei, Henrik.
Du skal være glad de er litt strenge, du.
Hils mamma og pappa - så får du ha ei riktig god jul.
Hilsen "gammel-onkel" Bjørn.

Anonymous sa...

Hei Henrik !

Vi gleder oss sååååååååååå masse til å få herje med deg i jula! Da skal vi nok ta opp både det ene og det andre, og lære deg ett og annet triks;-)
Hilsen dine "mini tanter" fra Søgne