24. november 2006

Min Første Barnesykdom!

Søndag 19. november begynte jeg føle meg litt slapp, trett og ikke minst VARM! Hadde da BARE 39.38 i feber.. Etter mye soving gikk den ned litt til dagen etter, men så opp straks jeg prøvde bevege meg litt.. Kom opp litt mat å sånt, litt kjedelig, men stortsett hadde jeg det fint alikevel.. Var en tur innom legevakta på Mo bare for å høre hva vi kunne gjøre med feberen.. De annbefalte rett og slett å ta det rolig, og ta meg litt paracet.
Tirsdag var feberen på topp med 39.80, men det var også humøret!! Og så på Onsdag var febern HELT borte! Men da kom utslettet, og vi da skjønte vi, med god hjelp av internett og "huslegen" vår, Bjørn, at det var "Den 6. Barnesykdom".
Planen var egentlig å reise hjem torsdags morgen for å nå babysvømminga, men skuffelsen var stooor da jeg skjønte at svømminga ble droppet pga smittefaren.. Er vist veldig smittsomt dette her, så.. "SORRY NICLAS!"

1 kommentar:

mormor og morfar sa...

No gler vi oss bare til 13. desember , Lusia dagen , for da kommer du hit igjen.Da bli det igjen stor STAS , men du må hold deg fresk da , før vi ska finn på mange "spilloppa" da kan du skjønn , kansje du kan kryp å da ?
Mormor har forresten kjøpt bygave i Bodø i helga , og du kan tru den e` hard og fin. (:-) kommer du snart ?