1. mai 2006

Dagen derpå



Puhhh... Da kan jeg endelig få strekt litt på kroppen og rope HEI VERDEN på ordentlig. Det var ei skikkelig kule i går gitt. Den tok på. Men bursdager skal jo feires med stor ståhei. Jeg må vel innrømme at det ble litt vel mye fostervann i går. Men trikset er å ha en stor pupp innen rekkevidde dagen derpå. Nå ligger jeg og slapper av på magen til mamma. Får se om det er noe på TV'en etterhvert som ikke krever for mye konsentrasjon. Kanskje på sin plass med en liten dupp også. Må jo være i form til farmor og farfar kommer på etterlag i dag.
Jeg fant forresten ut at jeg er en gutt. I allefall sier mamma og pappa lillegutt til meg. Lurer litt på om det er navnet mitt, men det kan jo hende at de finner på noe annet. Kanskje greit å hete det nå, men jeg ser for meg at det kan bli litt flaut senere i livet. Litt lite barskt på en måte. Og jeg føler meg ganske så barsk. PUPP! Der var den. Vi snakkes

5 kommentarer:

Rita sa...

Hei lillegutt ! Du er jo bare helt nydelig. Velkommen til verden! Vi gleder oss kjempe masse til å få treffe deg på "ordentlig". Tora og Kristina stiller opp som reserve tanter for deg, så her nede i Søgne er du alltid velkommen. Tenker vi skal få deg hekta på Sabeltann etterhvert, uansett hvor mange rosa sløyfer din mamma prøver å putte i håret ditt....hi hi hi. i mellomtiden får du bare kose deg, spise godt og sove, slik at du takler "hordene" som vil klemme og kose.
Masse kos til deg fra Rita og Eddie, Tora og Kristina.

Morten sa...

Hei Lillegutt !
Du kan tru du e velkommen , vi har venta på deg i evigheter no .
Men du kom godt , og vi gler oss til å hilse på .
Hilsen morfar og mormor .

Torill sa...

Hei Lillegutt! Fikk nesten klump i halsen da vi fikk se bilde av deg, du er kjempeskjønn!
Har trua mamma med et besøk i morgen, gleder oss til å se deg.
Stor klem til deg fra Ken og Torill
Maryon og Sonny.

PS Det er ikke noe farlig å bli gammelonkel og gammeltante når det er til en sånn nydelig kar:-)

Anonymous sa...

Hei Lillegutt!

Velkommen til verden! Gleder meg fryktelig til å møte deg! Går med en lekekamerat i magen som du sikkert får hilse masse på etterhvert...

Hilsen Lise

Tine (dama til kokken) sa...

Hei Lillegutt!
Nydelig er du! Jeg kjenner ikke mama'n din. Kjæresten min har bodd sammen med pappa'n din i sånn kollektiv. Du får hilse de begge to!