4. mai 2006

På flyttefot allerede












Jeg begynner å bli husvarm her på rommet på barselavdelingen. Her har jeg alt jeg trenger. Pupp, kos, seng og flinke hender til å dulle og stelle meg. Av og til kommer det noen innom og stikker meg.... Jeg synes det er ganske så unødvendig. De sier jo at jeg må spise for å bli stor, men hva hjelper vel det hvis de skal tappe av meg flere prøveglass om dagen. Så jeg vurderer å pakke bamsene mine og bare gå ut døra. Men det ser ut som at pappa har tenkt det samme. Alt er pakket i bager nå. Får håpe vi skal dra snart. Se der ja... Nå er det avmarsj.

2 kommentarer:

Niclas sa...

Ja det var slik for meg å.
Jeg var akkurat husvarm på fødeavdelinga,så plutselig kom pappa og pakket ned sakene mine.
Så kidnappet han meg å mamma
for så å ta oss med til en plass de kaller hjemme.
Det er en litt over en måned siden nå,å jeg trives enda bedre her.
Jeg tror mamma og pappa hadde planer om å ta meg hit.
De hadde liksom alt klart
til meg så.
Jeg har egen seng,stelle plass og leker å mye mer.
De har forklart at det er derfor de kaller denne plassen hjemme.
Du er sikkert også kommet til det som kalles hjemme nå.
Det høres sånn ut at det er der du er,din historie er lik min så. Du vil nokk også like deg der!

Stor kos :)

tante Eldbjørg sa...

Hei du!
Pappa´n din har nok ikke logget deg på nett slik at du har fått fortalt at du faktisk er hjemme nå. Det burde han gjøre... Men da får vi bare sende en hilsen til flyttefoten:-)
Nå har vi vært og hilst på deg to ganger og synes vi er veldig heldige. Vi er: fetter Magnus, kusine Gina og tante Eldbjørg.
Du er en flott blanding av din mor og far - en storsjarmør synes tante:-) Snart får du nok et navn også skal du se. Da må du sende en sms med en gang!
Nå er det leggetid her oppe i skogen i Lillehammer. Magnus hilser og sier at han har allerede planlagt mange revestreker han vil lære deg!
Nå har vi endelig skjønt hvordan vi skal ha kontakt med deg på nettet her så da blir det nok ikke stille nei!
Sov godt du også, du gode lillegutt.