25. mai 2006

Himmelspretten!









Spratt opp til Mo I Rana onsdag, for å hilse på slekt og venner.Turen opp dit, i bil, gikk SUUPERT! Måtte opp ett par ganger for å få pupp, men så bar det rett i sovinga igjen, fatastisk deilig å sove i bil da dere!!
På Mo sto de nærmest i kø for å treffe meg!! Mormor & Morfar, Tante Mariell, Onkel John Anders & Niclas, Oldemor & Oldefar, og MANGE andre slektninger.. Og jeg sjarmerte dem selvfølgelig alle i senk!

Niclas og jeg fant tonen fort, og stooor koste oss skikkelig sammen, selv om jeg skjønte at han syntes jeg stal vell mye oppmerksomhet.. Men var nok samtidig litt deilig for han å slippe alt maset fra "fansen", for noen dager..
Søndag vender jeg (den tette) nesen hjemmover igjen, etter ei fin langhelg oppe i nord..
Men slapp av folkens, jeg tar meg en tur snart igjen jeg!!

Ingen kommentarer: